nur

nur
pencereyi kapama, gök dolabilir içeri.
Kimse bizi tanımazsa, kimse bize düşman da olmaz. Kırlarda yürüyoruz, bir yandan çiçek topluyoruz, bir yandan yeni isimler arıyoruz kendimize. Çiçek toplamak kolay, yeni isim bulmak zor. Hangi isme heveslensek içinde eski şeyleri anımsatan bir şey var. Eski şeylerin ne yasını tutmak istiyoruz, ne intikamını almak. Eski şeyler yinelenmesin yeter. İsimler, ah o isimler...
Sayfa 60·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

nur

, bir kitap okudu
5/10
·152 syf.·
17 saatte okudu
·
2024 20. kitabı
Mine Söğüt
7.6/10 · 3.485 okunma
Nerden gelip, nereye gidiyordum ben? Kendi varlığımın ardına düştüm.
Sayfa 155·Kitabı okudu
Belki de dünyayı bir anahtar deliğinden gözlemekle yetinecektim.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Ne yerdedir, ne göktedir o - değil mi Abidin? Mutluluğun resmini yaptın mı bilmem Ama ben onun şiirini yazmak isterim...
Sayfa 140·Kitabı okudu