bu yıl yaptığım okuma düzeni diğer yıllardan daha farklı oldu öncelikle beni geliştirmesi amacıyla değil, keyif amacıyla okudum. "Bu kitap bana ne fayda sağlar?" sorusuna fazlaca takıldığımı hissettim ve geçen yıl pek uzaklaştığım, odaklanamadığın düzenimden bu yıl sadece ne istersem onu okumaya yönlendim.
Ve tabii ki bu yıl çok daha fazla oldu. Günde en az 4-5 saat sıkılmadan okudum. Ama ne çok mükemmel kitaplar ne de kendi alanın ile ilgili kitaplardı. Mühim olan bu düzene geri dönmek. Sanıyorum ki elimdeki kitaplar bittikten sonra bu sayıda ciddi bir düşüş olacak çünkü önceden "iş, okul olsa bile okurum nasıl engel olabilir ki?" dediğim sözün arkasında durmak bir yana uygulamak bile çok zorlaştı zaman ilerliyor, iş ve okul dertleri birleşiyor, hâliyle zaman kalmıyor.
Umarım güzel bir yıl, bol kitaplar ve ucuz kitapları alabileceğimiz bir yıl mümkün olur. 🎄🎁❄️