Geçen yıl yaz tatili için çok yormayacak, keyfimi kaçırmayacak ama yavan da olmayan bir öykü kitabı bakarken, Sezgin Kaymaz'ın 'Ben Yusuf' kitabı tavsiye edilmişti ve gerçekten okuyunca oldukça beğenmiştim. Bu yıl da yazarın diğer öykü kitabı olan 'Bugün Bize Kim Geldi?'yi aldım ve şezlong üstünde 1.5 günde bitirdim. Öyküleri gerçekten çok samimi ve neşeli. Özellikle küçüklük anıları ve Sabiş, biricik eşi Hülya'sına olan hayranlığı, hayvan sevgisi öykü hüzünlü bile olsa insana pozitif enerji verip gülümsetiyor. Sırada diğer öykü kitapları ve çok ilgi gören romanı Kün var.