Puan verirken zorlandım çünkü kitap sayfa sayısına göre muazzam. J.London yarattığı distopyasından yalnızca kısa bir kesit sunmuş. Yazarın feraseti ve eleştirel bakışı insanı etkiliyor. Keşke daha uzun ve derin bir roman olsaydı diyorsunuz. Ancak yine de çok güzel. Bir çırpıda okunacak kitap arayanlara (68sayfa) ya da distopik kurgu sevenlere tavsiye edilir.
Kızıl VebaJack London · Türkiye İş Bankası kültür Yayınları · 202447,8bin okunma
Zaten her şey geçip gider. Geriye sadece kozmik güç ve madde kalır; onlar da ebediyen devam edecek, sonu gelmez bir akış içinde birbirleriyle itişip çekişecek o ölümsüz tipleri ortaya çıkarır: Rahibi, Askeri ve Kralı!