VİCTORİE

VİCTORİE
@victoriee
HESAP AKTİF DEĞİLDİR, ÇIKIŞ YAPILDI. İnan bana inanmam ben aşka bunu not et.
"Biz birbirimizi sevmek için değil, birbirimizde yanmak için yaratılmışız."
Reklam
"Seni seçmedim, seni buldum. Çünkü senden önce neyi aradığımı bile bilmiyordum."
"Keşke onu hiç tanımasaydım demiyorum; keşke tanıdığım gün kalsaydık diyorum."
"Yanımda olmadığı halde, en çok onunla yoruluyordum."
"Sevmiştik birbirimizi ama kimin daha çok sevdiğini tartışırken kaybettik."
Reklam