VİCTORİE

VİCTORİE
@victoriee
HESAP AKTİF DEĞİLDİR, ÇIKIŞ YAPILDI. İnan bana inanmam ben aşka bunu not et.
"Ona 'kal' diyemedim. Çünkü bilirdim, kalmayacaktı."
Reklam
"Yanımda olsa sarılamayacağım, uzakta olsa unutamayacağım bir yerde kaldı aşkımız."
"Belki de kaderdi ayrılığımız; ama kader diye susmak kalbime ağır geldi."
"İmkânsız bir aşkın en acı tarafı, onsuz yaşayabildiğini ona göstermek zorunda kalmandır."
"Onu sevdikçe kendimden vazgeçtim, o ise benden vazgeçtikçe kendine döndü."
Reklam