Klasik olarak bir kısmını öngörebileceğiniz bir kitap. Zira arka kapak yazısı her şeyi mahvetmiş. Bu durumdan ,kapak yazılarından fena bilgi alan zedelenenler ile dernek kurasım geliyor gerçekten yıldım. Konuya gelecek olursak , gerçekten yazıldığı çağın hem çok ötesinde hem de o çağ kokuyor buram buram. Ve "kötü" yü muazzam anlatıyor. İçimizdeki ,ruhumuzdaki kötüyü. Bizler fight club repliklerini ezbere bilir makinist olsun zindan adası olsun bu filmlerde kafayı yemiş bir nesiliz :D işte bu jenerasyon tutup bunu bir gecede okur diyorum. Okuyun okumayın deme parametrem de budur .