İnsan yine de elinden geleni yapar. Tek kollaman gereken şey, ileriye doğru attığın her adımın biraz geri kayabileceğidir ama hiçbir zaman tam geri kaymaz.
Siz, asıl bombalayanlar sağ olduğu halde bombalamanın kesilmesinden korkun. Çünkü her bomba ruhunuzun henüz ölmediğinin kanıtıdır. Mülk sahipleri sağken grevler durmuşsa ondan korkun işte. Çünkü ezilip bastırılan her grev, bir adım atıldığının işaretidir. Şundan emin olabilirsiniz... Korkulacak zaman, insanın bir ülkü uğruna acı çekmeyi ve ölmeyi reddettiği zamandır.