fatıma

"İşte zengin bir adam ama bununla gurur duyar bir hali yok. İşte mutlu bir adam ama bundan memnun görünür bir hali yok."
Sayfa 49
Reklam
Kalbim kırılmış olabilir. Bunu lütfen umursama... Çünkü ilk kez olmuyor, son da olmayacak.
Sayfa 52·Kitabı okudu
"Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."
Sayfa 127·Kitabı okudu
"Küçük bir çocuk gibi onu kollarımla sıkı sıkı sarıyordum. Sanki kollarımın arasından bir uçuruma paldır küldür düşüyordu ve ben buna engel olamıyordum..."
"Yalnız da yaşadım. Etrafımda gerçekten sohbet edebileceğim hiç kimse olmadan, yapayalnız..."
Reklam