Nur

Nur
@werzenur
Keşke bir dize şiir okumuş, bir kedi sevmiş olsaydınız. O zaman bu kadar kirletmezdiniz belki dünyayı...
"Ruhu pişmanlıkla doludur belki ve içinde bulunduğu kötü durumdan kurtulmak için çok uğraşmıştır, ama tek başına başaramamıştır"
Sayfa 26
Hayat
Reklam
"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer. Ne olursa olsun.."
Sayfa 61
Edebiyat
"Kalk, iki gözüm, iskeleye geldik. Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hâkim olacağız. Şimdilik bir rakı parası bulmaya çalışalım ve parlak istikbalimizin şerefine birkaç kadeh içelim"
Sayfa 17
Edebiyat
"Çünkü sevda, gönülden bakabilmekmiş sevdiğine.."
Alıntı
"Sevdiğiniz insanları kusurlarından öpün. Bir kusuru ancak onu sevmek ve öyle kabullenmek örtebilir..."
Aşk
Reklam