Nur

Nur
@werzenur
Keşke bir dize şiir okumuş, bir kedi sevmiş olsaydınız. O zaman bu kadar kirletmezdiniz belki dünyayı...
"Kitap okumaya doyamıyor. Doyamıyor yoksa ölürdü. Öldürürdü kendini. Habire kitap okuyor, başka çaresi yok. Kitaplar onun ilacı. Başka yolu yok.."
Sayfa 44
Edebiyat
Reklam
"Bundan önce birkaç kez onu bu kadar sık görmemeyi aklımdan geçirmiştim. Ama kolaysa gel de başar bunu. Bu isteğe asla karşı koyamıyorum. Her gün söz veriyorum kendime, yarın ona gitmeyeceğim diye. Ama ertesi gün gelince bir bahanesini buluyor, bazen de nasıl olduğunu anlamadan kendimi onun yanında buluyorum"
Sayfa 45
Düşünce
"Onun yanında kendimi ve insana nasip olan tüm mutluluğu hissediyorum"
Sayfa 30
Roman
"Ve yanıp tutuştuğum o mutlu günlerin anıları bana nasıl da işkence ediyor"
Sayfa 97
İnsan
"Şimdi kendime herkesten evvel ben inanmıyorum"
Sayfa 251
Psikoloji
Reklam