Çok çok sevdim. Atmosferi gerçekten de yazarın vermek istediği şekilde geçiyor. Farklı türden karakterlerin ortak bir noktada bir araya gelip sıcacık bağlar kurduğu kurgular hoşuma gidiyor. Bundan dolayı bu kitabı da keyifle okudum. Karakterler ve onların irdelediği, üzerine düşündüğü konular uzun zamandır beni de meşgul eden konular ve bazı noktalarda bana farklı bakış açıları kazandırdı. Sakin, sıcacık, keyifli sıradan birkaç yaşam okumak istiyorsan kesinlikle bu kitabı okumanı öneririm.