winterbookstagram

winterbookstagram
@winterbookstagram
istanbul
5 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Şu anda hastane odasındayım.Biliyor musun hastalığım neymiş?LÖSEMİ.Yani kan kanseri.İnanamıyorum.Ben kanserim.Hep başkalarından duyardım ve cız ederdi ne kötü,ölecek heralde diye düşünürdüm.Oysa şimdi ben ölecek miyim?Allahım niye?Niye ben?”
Reklam
“Ulaşılmazlıklar aslında öylesine güzeldir ki,işte budur isteği tutku yapan.”
“Azrail’e koz vermek istemiyorsan,sevdiklerinin sayısını az tutacaksın bu dünyada.”
“Zevk her zaman yararlıdır;vahşi,sınırsız bir hakimiyet duygusunda da bir sinek üzerinde olsa bile kendine has bir zevk vardır.İnsan yaradılıştan zorbadır ve acı çektirmeyi sever.”
“Önce kendi çocuklarını,kızlarını,kadınlarını yakmıştı insanlar.Verdikleri acılar,uyguladıkları şiddetle,sapıklıkla onların bedenlerini,ruhlarını görünmeyen ateşlerle dağlamıştı.Şimdi kendileri ateşin tam ortasında,günahlarının körüklediği alevlerle hikayeyi noktalıyorlardı;kömür karası bir noktayla...”
Reklam