“Şu anda hastane odasındayım.Biliyor musun hastalığım neymiş?LÖSEMİ.Yani kan kanseri.İnanamıyorum.Ben kanserim.Hep başkalarından duyardım ve cız ederdi ne kötü,ölecek heralde diye düşünürdüm.Oysa şimdi ben ölecek miyim?Allahım niye?Niye ben?”
“Zevk her zaman yararlıdır;vahşi,sınırsız bir hakimiyet duygusunda da bir sinek üzerinde olsa bile kendine has bir zevk vardır.İnsan yaradılıştan zorbadır ve acı çektirmeyi sever.”