“Nereden geldiğini,kim olduğunu asla unutma,çünkü etrafındaki kimse unutmaz bunu.Kendi gerçeğini güce çevir.Böylece hakkındaki gerçek asla zayıf noktan olmaz.Gerçeğin senin zırhın olsun ki,kimse seni o gerçeği kullanarak incitemesin.”
“Tanrı'nın istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrı'nın gözünde?”
“Hayat kudurmuşçasına akan bir ırmağa benzer,insanoğlu ise bu ırmağın azgın sularında yolculuk yapan bir dal parçasına.Bu yolculukta değişmeyen iki olgu vardır;ilki yalnız olduğun,ikincisi ise ne kadar uzun sürse de yolculuğunun ölümle sınırlı olması.”