Bütün zamanların en iyisiydi. Aynı zamanda en kötüsü... Bilgeliğin, öğrenmenin, öğretmenin çağıydı. Aptallığın, ahmaklığın çağıydı, inançların dönemiydi, inançsızlığın da. Mevsim aydınlığın mevsimiydi, belki de karanlığın... Umut baharını, umutsuzluk kışını yaşıyordu. Her şey geleceğindi. Aslında gelecek hiçlikti, koca bir boşluktu. Hep birlikte cennete gidiyorduk ya da tam aksine cehenneme..