Withhyase

Withhyase
@withyase
Her günüm yarıda kalmış bir cümle
“Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Olur biter. Geçer gider. Ama canımı yaka yaka Yutkunduğum şeyler var. Cahit Sıtkı Tarancı
Şiir
"Ne yazık ki onları kendi içimde aramak zorundaydım, çünkü insanları değiştiren zaman, onların içimizde sakladığımız suretlerini değiştirmez..."
"oysa sevmenin, tıpkı masallardaki büyüler gibi bir büyü olduğunu ve büyü kaldırılıncaya kadar hiçbir şey yapılamayacağını tecrübeyle öğrenmiş olmam gerekirdi ;tecrübeyle öğrenmek mümkünse eğer."
Dolayısıyla, hiçbir yere varmadığını uzun zamandır bildiğim bir yolda bir tecrübeye daha girişmeye niyetim yoktu.