Semih

Semih
@wolfgang
“Ben ortaçağda yaşamalıydım. Sabahları, Montaigne gibi oda orkestrası ile uyandırılmalıydım.”

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
Beğendi
·
11 günde okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2020 23:21
·
2020 1. kitabı
Yusuf Atılgan
7.4/10 · 71,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bu iki adam, dünyada hoşgörü diye bir şey olmadığını bilmiyorlar. İnsan kendininkine uygun olmayanı bağışlamaz. Biz, hoşgörüsü olmadığını bile bile, başkalarında kendininkinden ayrıyı bağışlamaya çalışana hoşgörülü diyoruz.”
Sayfa 113·Kitabı okudu
Edebiyat
“Ben iyi bir başlangıçtım sadece. Bazı insanlar sadece iyi bir başlangıç yapmayı bilirler, sonra sıkılırlar, sürdüremezler.”
Edebiyat

Semih

, 2020 okuma hedefini güncelledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
24/36 kitap - %67 tamamlandı
24 kitap okudu
36 kitap
6,1bin sayfa
0 inceleme
25 alıntı
“Yoksa her şey ben olmadığım zaman, benim olmadığım yerlerde mi oluyordu?”
Sayfa 11·Kitabı okudu
Edebiyat