Semih

Semih
@wolfgang
“Ben ortaçağda yaşamalıydım. Sabahları, Montaigne gibi oda orkestrası ile uyandırılmalıydım.”
“ Önemli olan yaşamdır, yalnızca yaşam.. onun keşif süreci, sürekli ve bitmek tükenmek bilmeden yaşamı keşfetme çabası, yoksa keşfetmiş olmak değil. ”
Sayfa 500 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Kolomb Amerika’yı keşfettiği anda değil, onu keşfederken mutluydu. İnanın, mutluluğu belki de Yeni Dünyayı keşfetmeden üç gün önce doruğa çıkmıştı. ... Önemli olan Yeni Dünya değildi, yerin dinine batsındı Yeni Dünya! Neredeyse Yeni Dünyayı görmeden, neyi keşfettiğini anlamadan ölmüştü Kolomb. ”
Sayfa 500 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
“ Tüm bu şimşekler, aydınlanmalarla varlığımı en yüksek düzeyde hissetmem, kendi bilincime varmam, yani ‘en yüksek düzeydeki varoluş’ bir hastalık, normal durumumun bozulması değil de nedir? Öyleyse yüksek bir varoluş falan değil, tersine varoluşun en kötüsü sayılması gerekir. ”
Sayfa 286 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

Semih

, 2021 okuma hedefini güncelledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
7/40 kitap - %18 tamamlandı
7 kitap okudu
40 kitap
1.998 sayfa
0 inceleme
13 alıntı

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
Okunma: 31 Aralık 2020 13:57
·
2020 24. kitabı
Miguel de Unamuno
8.2/10 · 6bin okunma