Soğuk ve şehirlerarası otobüslerde vazgeçtim çocuk olmaktan
Ve beslenme çantamda otlu peynir kokusuydu babam...
Yılmaz Erdoğan
Sekiz yaşında gurbeti tatmış on yedi yaşında gurbeti özlemiş olarak var oldum…
Yitik çocukluk gölgesinde büyüttüm şiirlerimi.
Çok hata yaptım ve çok af diledim.
Sonunda vardığımı yer yine yol oldu.
Güzel bir rüyaydı İstanbul.
Selam ederim…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖