yazarın okudugum en iyi kitabı diyebilirim. burada bir aşk hikayesinden ziyade bir istismar anlatılıyor bence, bu sebeple erkek ve kadın ana karakterden ziyade yalnızca bir kadın ana karakter var. yazarın değindiği noktalar gerçekten güzeldi, doğru noktalara değinmişti. örneğin bir kadın eşi tarafından istismara uğradığında, nasıl onu asla bırakamaz diyerek direkt yargılıyoruz, içinde bulunduğu psikolojiyi anlamadan, yaşadıklarını bilmeden ve hiçbir şey yaşamadığımız halde ben olsam böyle yapardım diyoruz bilmişlikle. ancak gerçek böyle degil, kaba tabirle bekara koca boşaması kolay denir diye bir söz vardır, gerçekten yaşamadığımız şeyler hakkında çok kolay atıp tutuyoruz. alırken okur satarım diye düşünüyordum ama kütüphanemde tutmak istedigim bir kitap oldu bu, bence okunmaya değer.