Bir şekilde akan ana arterin dışına çıkıp tüm olan biten saçmalığa ve saçmalıkta kaybolmuş kendimize şöyle bir bakıp da, kendi saçmalığımıza dünyanın saçmalığı içinde usulca güldüğümüzde, "Ülkeyi bir kişi, dünyayı da on kişi yönetiyor" demek yerine; "Dünyayı milyarlarca insanın, ülkeyiyse milyonlarca insanın boş vermişliği yönetiyor" diyebileceğiz.