Agathayla tanıştığım kitap "On Küçük Zenci" romaniydi. Bu kıtapla kendimden geçmiştim adeta ve diğer romanlarına yöneldim. İlk kitabıyla hiçbirini karisilastiramam ama okuduklarim içinde en iyisi diyebilirim. Katili bulmaya çalışmak bana inanılmaz bir zevk aşılıyor. İnsanların aslında çok değişik psikolojide olduklarını anladım.Ve birini öldürmek için çokta büyük sebeplere gerek yok,bu biraz da kişiliğe bağlı. Son sayfaları soluksuz okudum ve Agatha sen nasil bir yazarsın dememek elde değil...