Yasemin Taş

Yasemin Taş
@yasemins_2
"Ve senin bakışlarından anlıyordum; ufacıkta olsa ruhunda iz bırakmadığımı..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendimi gereksiz duygusallıktan korumayı öğrendim..!
"Bir aptal daima kendisine hayran olucak daha aptal birini bulur."
"Kişilik olusturulmaz! İnsanda ya vardır ya da yoktur..."
"Birini sevmeyi bıraktığında, İçinde ölmeye başlar..."