Emre

Emre
@yemrekrgz
Ya öyle değilse
Harita Mühendisi
7 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@yemrekrgz·
·
sabitlendi
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün pazar; Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar. Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün bu kadar benden uzak bu kadar mavi bu kadar geniş olduğuna şaşarak kımıldamadan durdum.
Birini çok sevmenin bedeli bir daha kimseyi sevememektir.
İnsan ne olduğunu bilir,ama ne olacağını bilemez
Sayfa 119
"Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım?" "Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın."
Sayfa 152·Kitabı okuyor