Kitabı okuduktan sonra George Orwell ı tanımak istedim. 1984 ü çok güzeldi ve Hayvan Çiftliği ise muhteşem. Çok isterdim tanıyabilmeyi bir söyleşisine katılabilmeyi. Üstün bir zeka, bir dahi. Kitabı bir günde okudum. Belki de 4-5 saat diyebilirim. Böylesi kitaplara her zaman zaman bulmalı bulmalı ki uzun uzadıya düşünebilelim ve doğruları keşfedebilelim.
Kitapta yer alan bu cümle her şeyi anlatmaya yetti bana:
"Bir türlü işin içinden çıkamıyorlardı; kaldı ki,artık bu tür şeylere uzun uzadıya kafa yoracak vakitleri de yoktu."
Kitap mükemmel, çevremdeki herkese okutmalıyım diye düşünüyorum.