Yeşim Geter

Yeşim Geter
@yesimgeter
Düşünüyorum da insanı yine başka insanlar üzüyor en çok... Taptığı, hayran olduğu,değer verdiği, muhtaç olduğu ve çok sevdiği insanlar... Düşmandan çok dostlar üzüyor. Analar, babalar, çocuklar, kardeşler, sevgililer üzüyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa zaman, bana, verilen her sözden veya her umut ışığından bir yarar gelmesini beklemememi öğretmişti.
Tesadüflere ihtiyaç var, plansız ve zamansız gelen güzelliklere...” José Mauro de Vasconcelos Şeker Portakalı,
Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı, armağan gibiydiler