"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı,
gene aynı şekilde, fakat her şeyden
habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen
bana dünyada başka bir hayatın
da mevcut olduğunu, benim bir de
ruhum bulunduğunu öğrettin.Bunu sonuna kadar götüremediysen kabahat senin değil…Bana hakikaten yaşamak imkanı verdiğin birkaç ay için sana teşekkür ederim.Böyle birkaç ay, birkaç ömür kıymetinde değil midir?..”