o sırada yirmi bir yaşındaydım, yirmi ikiye girmek üzereydim. henüz okuldan ayrılmam için bir neden olmadığı gibi, yakında mezun olacağım falan da yoktu. son derece moral bozucu koşullar içinde kısılıp kalmıştım.
kino bey, siz bile bile hata yapacak biri değilsiniz. bunu çok iyi biliyorum. ancak bu dünyada doğru olmayanı yapmaktan uzak durmak da yetmeyebilir bazen. bu boşluğu içeri sızmak için kullanan kişiler de vardır. söylediklerimi anlayabiliyor musunuz?