cgnr

cgnr
@ykcgnr
Sadece varoluş sancımı dindirmeye çalışıyorum.
Reklam
Geçmiş, diyordu, nasıl bir geçmiş olursa olsun, toprağın derinlerine gömülmeli ve orada çürümeye bırakılmalı.
1000Kitap
Ömrünün boşa gittiğini ve artık değişmeyeceğini en yoğun ve kesin duyduğu, kendine acıdığı anlardı bunlar. Arada bir gelirdi bu duygu.
Sayfa 137
1000k
Aslında bizler varolmayana inanmak üzere programlanmışız, çünkü bizler acı çekmek istemeyen canlılarız. Bu nedenle, tüm gücümüzü, bu çabaya değen şeyler olduğuna ve bu nedenle yaşamın bir anlam taşıdığına ikna olmak için harcıyoruz.
Sayfa 16
1000k