10/10
·400 syf.··
2026 29. kitabı
Herkese merhabalar canlarımm harika bir kitap önerisiyle geldimm uzun zamandır okuyamıyorum kitap (yks var her like bir başarılar mesajı ahahah) Neysem kitap hayran kurguları yazan april ile oyuncu marcus arasında geçiyor aynı zamanda marcusta hayran kurguları yazıyor olaylar gelişiyor işte okuyun canımmm beğendiğim kısımlara gelirsek seni olduğun gibi sevecek biriileri var ve olacak bu fikrin verilmesi çok özeldi birbirlerine zayıflıklarını, kırgınlıklarını acık bir sekilde okumak çok güzeldi.küstükleri kısımda barıstıkları bölüm çok güzeldi sırıtıyordum ahahah bri de kaayyın üzgün olduğunda ne yapıyorsun sorusuna cevabı (müdevasız lavinia stan) seninle konuşuyorum demesiiii...... bayıldımmm her kitapta bende bir sey yapmaya özeniyorum bakalım bir hayran kurguları deneyebilirim ahahh Kitapla kalın sağlıkla kalın öpüldünüzzz
Spoiler AlarmıOlivia Dade · Yabancı Yayınları · 202479 okunma
Spoiler içerir..
6/10
·928 syf.··
Beğendi
·
2026 6. kitabı
Wattpad hikayem 2022 yılına dayanıyor.. 700 küsür takipçili gününün 23 saatini Wattpad'de geçiren o dönemde yemek yemekten kesilen, ailesiyle sosyalleşmeyen, tek hayatı kitap okumak, kitabın yorumlarında ki tuttu-tutmadı oyanayan, kitaptaki bi olaya hunharca ağlarken acaba benim gibi de ağlamışlar mı diye düşünüp yorumlara girince gülmekten neye ağladığımı unutturan o minnoş watty ailem.. binlerce dilek halkım olsa yine o zaman dönmek isterim.. '24 yılında bi sabah yine wattye girdim bi baktım dm kısmı kapanmış olsun olur öyle şeyler dedim devam ettim yoluma.. bi'kaç ay sonra ise tamamen kapattılar.. şeyy geri açabilir misiniz orda kurgusal kocalarım, sanal arkadaşlarım ve 16,17,18.yaşım kaldı da.. arada VPN ile giriyorum ama hani olur ya köyde eski yıkık bi eve gidersiniz, yıkık döküktür ama duvarlarda onlarca yazı vardır, yaşanmışlık vardır, insanların iz'leri vardır ama artık terk edilmiştir geriye kimse kalmamıştır işte bu his o his.. Raife namıdiğer (aslı arslan) ilk kitabı sokak nöbetçileriyle '21 yılında tanıştım. SN'ni 700 küsür sayfadan oluşan kitabı gece 9 sularında başlayıp sabahın ilk ışıklarıyla bitirmiştim.. okuduğum ilk watty kitabıydı ve ilk tanıştığım watty yazarı Raife'ydi.. Gelelim BL namıdiğer (beyaz leke) '24 yılında başladım bir gecede yine bütün yayımlanan bölümleri okumuştum sonra raifenin aksayan bölüm atamama olaylarından sonra ufak (2yıl) ara verdim. tabii araya yks, üniversite vs girdi ondan. kitap hakkında durmadan spoiler yedim durmadan ama yine de inat ettim ve evet şu an kitabın sonunda buluşuyoruz.. Pilot TDÇ (Tugay Demir Çeviker) ve sevgili avukatı Eftalya Atalar (anlamı çiçek olan Eftalya).. önce kitap hakkındaki eleştirilerimle başlayacağım. Bazı noktaları ben kurguyum diye çığlık atıyor tamam bende biliyorum kurgu ama hani çok
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,877 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·358 syf.··
2026 15. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2026 00:33
Genc bir Ağır Ceza Hakimi olan Kasimcan Sarikaya'nin aynı adla yazmış olduğu kitap, yazarin hukuk fakültesine giriş süreci ile başlayıp, meslek hayatında biriktirdiği  anılar, ilginç adliye olayları ile devam edip, adliye dışındaki yaşantısından kesitlerle son buluyor. Kitabın en güzel yanı dipnotlar. Herkesin anlayacağı şekilde hukuk kavramlarının açılımı ve alıntıların kaynaklarını belirtmek üzere çok emek vererek hazırlanmış. Hak, hukuk, adalet, hakimlik meslegi, mahkemeler, adliye koridorları ile merak ettikleriniz varsa bu kitabı mutlaka okumanızı öneririm. Kasımcan Sarıkaya'nin kitabını ne yazık ki ikinci baskısında farkedebildim. Kitabı ilk gördüğüm an kapak fotoğrafı beni o kadar cok etkiledi ki...hiç tereddütsüz hemen almak istedim. İlk sayfadan itibaren okumaya başladığımda yeri geldi ağladım, yeri geldi tebessüm ettim, yeri geldi eski aile albümlerini karıştırıp, çocukluk anilarimla buluştum. Sevgili yazarim... Ben, Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, İzmir Asliye Hukuk Hakimi bir babanın kızıyım. Babam, 33 senelik yapmış oldugu hakimlik hayatında, sizin de bahsettiğiniz gibi mesleğine yakışır bir şekilde zeki, çalışkan, dürüst, vicdanlı ve adaletten yana tarzından bir gün bile taviz vermedi. Kitabinizda anlattığınız her adliye olaylarının benzerlerine cocuklugumdan beri aşina olan biri olarak ilgiyle okudum. Babam her akşam elinde dosyalarla dolu çantasıyla eve gelip, gec saatlere kadar davalarına ve durusmalarina çalışırdı. Bazi ilginç olaylari bizimle paylaşıp ders çıkarmamızı ve ileriki hayatımıza ışık olmasini isterdi. İlk tayin yeri olan Rize'den bir çok şehri dolaşıp adalet dağıtarak geldiği son görev yeri ve kendi memleketi olan Izmir'den emekli oldu. Ne yazik ki 8 sene once de babami kaybettik. Kizim bu sene Yks öğrencisi, haziranda
Genç Bir Ağır Ceza Hâkiminin AnılarıKasımcan Sarıkaya · Adalet Yayınevi · 202483 okunma
8/10
·105 syf.··
Beğendi
·
2026 19. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2026 23:02
Kitap her ne kadar kısa olsa bile felsefeye temel atmak için gayet yeterli bir kitap gibi duruyor. Kıyaslama yapmak isterdim ancak okuduğum ilk felsefe giriş kitabı :) kitap sade denilebilecek bir dille yazılmış. Felsefeye giriş olsa bile ben her ders için yardımcı olacağını düşünüyorum çünkü sonuçta felsefe: deneme, makale gibi yazıların içinde olabiliyor. O yüzden yks de işime yarar diye düşünüyorum çünkü sonuçta paragraf edebiyatta ilerideki bene bol şans (şansa ihtiyacım olmayacak demem için o günü beklemeye gerek yok). Bu kitap gördüğünüz gibi kısa ancak "sonuç" bölümünde yazar bunun bilinçli bir şekilde yapıldığını söylemiş. Kitapta bir çok sinirimi bozan yazım hatası oldu o yüzden 2 puan kırmak istedim. Yinede ellerine sağlık emeği geçen herkesin. Hayırlı zamanlar
Felsefe Okuma RehberiNigel Warburton · Alfa Yayıncılık · 20161,160 okunma
Ne diyebilirimki,kelimeler yetmiyor
Puan vermedi
Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum,şuan yks senem mezuna kalmıştım ve aynı zamanda çalışıyorum,ders çalıştığım pek söylenemez maalesef iradem zayıf anca telefon oynuyorum ama aylardır bu seriyi okuyorum gerçekten,arada sırada bıraksamda ne diyeyim ya içimde bir burukluk var kelimlerle telafuz edemeyeceğim,hani bir garip hissediyorum bittiği için ve normalde kitap okuyan biri değilken sanırım bu seri öncesinde kendime sadece 1-2 tane kişisel gelişim kitabı almıştım ve haricinde hiç kitap almamıştım,amazonda gezerken bu seriyi gördüm ve dedimki neden olmasın zaten uzunca bir seri okumak nedense cazip gelmişti ve iyiki almışım,iyiki kitap okumaya başlamışım,iyiki Stephen amcayla tanışmışım gerçekten kitap tamamen benlik,hiç kitap okumayan ve telefon bağımlısı olan biri olmama rağmen seri boyunca bazı günler geldi 200-300 sayfa okudum belki,tabii çok aralarda verdim ama o da hayatımın şuanlık berbat karışıklığından kaynaklı yoksa şu yks vs pis işler bitipte bu kitaba 1-2 yıl sonra başlamış olsaydım muhtemelen hergün 100-200 sayfa okuyup seriyi 1-2 ay içerisinde bitirirdim hızlıca,kitap sanki resmen benim için yazılmış,birçoğunuz tahmin edeceği üzere bir erkek olduğum için yani romantik bir kitap kesinlikle okuyamazdım ve kitapta romantikliğin r si yoktu ama hüzün desen var mıydı,kesinlike vardı,aksiyon,macera,erkeklik,testosteron sonuna kadardı böyle tam anlamıyla erkek bir başrol kesinlikle hayalimdi,öte yandan kitapta gülmedim mi,kesinlikle güldüm bunda yan karakterlerin etkisi muhteşem ya gerçekten kelimeler kifâyetsiz herşeyiyle mükemmel bir kitaptı sadece rahip callahan amcanın bölümünde çok sıkılmıştım sanırım fazla detay vardı,isimler çok karışıklaştı vs oraları hızlı atladım ama onun harici tamamiyle okudum ve tavsiyem kesinlikle okumanız,lütfen bu seriden sonra
KuleStephen King · Altın Kitaplar · 20111,216 okunma
%90 iç dökme %10 inceleme
10/10
·228 syf.··
2026 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 23 Mart 2026 23:54
Hayattan tamamen kopmadan önce sanata büyük bir ilgim vardı. Resim konusunda yetenekli değildim. Hiçbir eğitim de almadım. Dolayısıyla resim çizmeyi pek beceremem. Ama kendimi hep geliştirmek istedim. İçimdeki gizli tutmaya çalıştığım hayal buydu. Bir gün Görsel Sanatlar'da okuyacağıma emin gibiydim. Hayat hangi birimizin hayallerinin gerçekleşmesine izin veriyor ki? Blue Period animesini ilk çıktığı yıl izlemiştim. Nasıl büyülendiğimi size anlatamam. Sanki içimde gizlemeye çalıştığım sanat aşkım bu animeyle özgürleşmeye karar vermişti. Çok özendim tabi. Yks'ye girmek yerine yetenek sınavına girme hayalleri sardı zihnimi. Ama yeterince cesur değildim. Manganın ana karakteri olan Yatora'nın cesaretini bulamadım kendimde... Konusu Yatora gireceği sınav için çok çabalayan bir öğrencidir. Ailesi zengin insanlar olmadıkları için burslu iyi bir üniversiteye gitmek için tüm zamanını derse verir. Ders dışında hiçbir hobiyle ilgilenmeyen Yatora sanatın aptalca olduğunu düşünür. Resim derslerinde hep uyumayı tercih eder. Bir gün resim hocası tüm sınıftan en sevdikleri manzarayı resmetmelerini ister. Yatora bu ödev için elbette hiç hevesli değildir. Resim sınıfında sigarasını unuttuğu için geri dönen Yatora, sınıfta bir tablo görür. Tablo adeta onu büyüler. Tablodan öyle büyülenir ki sanata karşı olan duvarları yıkılmaya başlar. Öğretmenin verdiği resim ödevi için çok uğraşır. Sınıf arkadaşlarının ve öğretmeninin yaptığı resmi beğenmesiyle çok duygulanır. Ve resim çizmeye karşı bir ilgisi olduğunu anlar. Ama Görsel Sanatlar bölümünü okumaya karar vermek kolay bir iş değildir. Yaşadığı ülkede yalnızca tek bir devlet okulu vardır. Maddi olarak rahat bir durumda olmadıkları için gidebileceği tek okul Tokyo Güzel Sanatlar okuludur. Yatora zihnine söz geçiremez ve kendini resme
Edebiyat
Blue Period - Cilt 1Tsubasa Yamaguchi · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 202313 okunma