Şirin

Şirin
@yldrmmsirin
Bir dahaki gelişte dünyaya, nehir yollarından döneceğiz.
"- Sizce yakılacak kitap var mıdır? - Yoktur. Bir kitabı yakmak için onu okumuş olmak gerektir. İnsan okuduğu bir kitabı yakamaz. Çünkü ondan ufacık da olsa bir şey öğrenmiştir."
Sayfa 80·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Ve yüreğimde, aynı ülkenin nüfus cüzdanını Taşıdığım birinin kurşunu var!
Sayfa 27·Kitabı okudu
Şiir
"Nasıl yaşadınsa öyle ölüyorsun."
Sayfa 50·Kitabı okudu
Edebiyat
"Yaşamın anlamı yoktur, diyorduk ya gençliğimizde, gerçekten yokmuş. Ölümün de."
Sayfa 49·Kitabı okudu
Edebiyat
Susmak iyileştirmiyor yarayı Yeni yerlere varıyor eski sözler.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Şiir
Reklam