"Ben sendeyim, sen de bendesin, biz dünyada dünya da bizdedir, hepimiz bir bütünüz. Dünyaya zarar verirsen, insanlara veya hayvanlara kötülük yaparsan, kendine zarar vermiş, kendini sakatlamış ve hayatını karartmış olursun."
"İnsanları sev! Her türlü insanı, her çeşit canlıyı, bütün dünyayı; ağacı, taşı, tarladaki kum tanesini, gökyüzündeki yıldızı sev! Her şeyi ve hayat vereni sev!"
"Ben her şeye rağmen hayata inandım. Ölüm mü? Elbet var ama aslolan Hayat’tır, onun büyük akışıdır. Biz olmasak da o akış sürecek. Ve şairlerin, ölüm yıldönümleriyle değil doğum günleriyle anılmasını isterim."
Ahmet Erhan