Yaşamayı seviyorum, Kuşları ağaçları ve insanları ...elimden geldiğince hissetmeye çalışıyorum yağmuru ,rüzgarı ve karı, çalışmayı kutsuyorum alın terini ve yorgunluğu demli bir çay gibi...
Kıymetli 1k okurları.Bu platformu kullanım amacı dışında kullanmamanızı rica ediyorum.Diğer platformlarda sayısız seçenek mevcut.Emin olun sizler çoğunluktasınız.Bizler azınlık olarak bunun farkındayız.Kitap sever insanların büyük çoğunluğu kapalı insanlar.Kendimizi bir nebze açabildiğimiz bir şeyi sabote etmeyelim.Elbette önerilere açığım.Çok fazla maruz kaldığımız için belirtmek istedim.