Yaşamayı seviyorum, Kuşları ağaçları ve insanları ...elimden geldiğince hissetmeye çalışıyorum yağmuru ,rüzgarı ve karı, çalışmayı kutsuyorum alın terini ve yorgunluğu demli bir çay gibi...
"Çocuklar, bu bahçe cennetten bir köşedir," derdi ninem.
"Cennet nedir nine?"
"İyi insanların ölünce gittiği yer, canım."
"Ama biz ölmedik ki daha."
"İyi ya işte," derdi Aliye, "Burası cennet ise, hiç ölmeyeceğiz demek ki. Biz, yerimize gelmişiz bile!" 441/28 AYŞE KULİN
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her iki ihtimal de mümkündü ama nereye kadar kaçabilirdi
Gizem?
Ömrünün sonuna dek Ormed Kliniği’nin tavanarasında
yaşayacak değildi elbette. Bu devirde, teknoloji sağ olsun, kimsenin kimliği gizli kakmıyordu artık! Bugün değilse en geç yarın,
Gizem’in dosyasını takip eden Komiser Vural damlardı kliniğe,
parmak izini alırdı ve bir saat içinde anlarlardı kim olduğunu.
İşte bu benim işime gelmiyordu. Gizem’in gizemini teknoloji
çözmeden önce, illa ben çözmek istiyordum. Bunu sırf mesleki
başarıma bir katkı olsun diye mi istiyordum, emin değildim. Kızın
sırnnı çözebilmek, benim için bir ego meselesiydi, Cemile karşı
el kazanmaktı. 295/38