Kudüs’le ilgili daha çok bilgi edinmek istiyordum nerden başlayacağımı bilmiyordum agir bi giriş yapmamak adına bence roman tadında bi solukta okunacak kitap
Bence her ebeveynin okuması gerektiğini düşünüyorum … çocuklarımızın hayatında 3 yılın ne kadar onemli olduğunu anlatiyor …aşırı bilimsel bir kitap olmuş
Açıkçası bu kitabı geçenlerde kitap alışverişi yaparken satıcı bana önermişti kesinlikle alın okuyun eşim dedi bir gün de dedi bu kitabı bitirdi…Allah Allah dedim yani bir kitap dedim hani bir günde nasıl bitebilir tabi elimde de üç tane kitabı olduğu için açıkçası bu kitabı fırsat gelmemişti kitabı bugün okumaya başladım hatta bebeğim uyurken dedim ki şöyle bir kitabı bir okuyayım bir de ne göreyim kitabı elimden bırakamıyorum gerçekten kitabı elinize aldığınız gibi okumadan bırakamıyorsunuz ve inanın 1 saat içinde kitap bitiyor Ve sonuç bitti kesinlikle alıp okumanızı önerdiğin bir kitap zaten yazarın gerek söyleşileri de hayatını da yaptığı çalışmaları da kitabı okumadan önce araştırıp bilgi edinmenizi öneririm diğer kitaplarını da alıp okuyacağımı
düşünüyorum
Yazarın bir çok kitabını okudum ve okuyacağımı düşünüyorum ,kendisinin üç çocuğunun olması en önemlisi tecrübeli bir anneden tavsiye niteliğinde bir kitap..
şu dünyada çocuk doğurmak şöyle dursun özgüvenli kendine yetebilen problem çözme becerisi olan en önemlisi akıl sağlığı yerinde olan çocuklar yetiştirmek istiyoruz istiyoruz da ne yapıyoruz, yazarın gerek kendi tecrübeleri ve peygamberimizden de örnekler vererek biz sevgili annelere yol göstermiş, kitap yorumlarını okuduğumda bilimsel veri çok yok denmiş evet yok ama peygamberimiz gelmiş geçmiş bütün insanlığa örnektir ,ve eğitim bakımından bütün annelerin okuyabilip
anlayabileceği dilde yazılmış bir kitap kesinlikle beğendiğim bir kitap oldu
Bu kitabı inceleyip merakları söndürmek istemem açıkçası orwellin okuduğum ilk kitabıydı .. bu nasıl bir hiciv kapatilzme olan elestirisel bakışı hele ki böyle fabl tarzında yazması açıkçası bu kadar güzel olacağını beklemiyordum ilk başlarda çok bisey anlamamış olsam da ( bu tarz olaylara çok hakim değilim kapitalist sosyalist vs) hele ki ön sözleri okuduktan sonra kitabı daha iyi anladım bence herkes okumalı ..
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Eksik Parça · 2021296,8bin okunma