Söylesenize,neden hicbirimiz birbirimize karşı kardesce davranmiyoruz?Neden en iyi insanlar bile sanki hep baskalarindan bir şeyler gizler,hrp susar?Sözlerinin yel olup gitmeyeceğine emin olduğun zamanlarda bile neden yüreğinden geçenleri dosdoğru söylemezsin?Herkes olduğundan daha ketum görünüyor,sanki hemen dile getirirlerse duygularının zedeleneceğinden korkuyorlar...
"İnansam bile gözümde canlandiramiyorum ve canladirsam bile sen o kadar guzelsin ki...Hayir bu sadece guzellik degil,cennetin goruntusunden bir parca."