Her yer yanıyordu, köyleri insanlarla birlikte ateşe veriyorlardı. Okullara, kiliseleri toplayıp... gaz yağı döküyorlardı üzerlerine... 5 yaşındaki yeğenim de yanımdaydı --konuşmalarımızı dinliyordu --sormuştu bana:
"manya teyze, yandığım zaman benden ne kalacak? sadece botların mı..."
çocuklarımız böyle sorular soruyordu işte...