yunuz

yunuz
@yunuzabi
işsiz değilim
Sinema
İzmir
İzmir, 1997
23 kütüphaneci puanı
133 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan" dünyasında tek geçerli şey bu. Her şey geçip gidiyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşam her zamankinden daha çok bir tahmin oyununa benziyordu.
Alıntı
Mutlu bir aile yaşamına sahip olmanın anahtarı ortada bir aile olmamasıydı.
Alıntı
…ancak sonunda anımsadığınız şeyler tanık olduklarınızla her zaman aynı olmuyor.
Alıntı
Aşkımız yerinde duruyordu şüphesiz; ama artık işe yaramaz olmuştu; taşınması güç, içimizde taş gibi kımıltısız, cinayet ya da mahkumiyet gibi kısırdı. Geleceği olmayan bir sabırdan ve inatçı bir bekleyişten başka bir şey değildi artık.