S.

"Gitmek gerekir bazen, Fazla yormadan, Daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse; Ardına bile dönüp bakmadan.." Can Yücel ☘️
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve bu yorgun bu üzünçlü yüreği, benim değilmiş gibi hiç kimse görmeden, şöyle bir yol kenarına bıraksam..
Gönül yorgunluğu ne, biliyor musun? Gökte yıldızın kal­mıyor. Gölgen bir yere sığmıyor. İçindeki şarkı içinde boğulu­yor. Penceren sokağa bakmıyor.
Sayfa 9 - Kırmızı Kedi Yayınevi /5. Basım·Kitabı okudu