Zehra Albay

Zehra Albay
@zalbay
Sevgili Noel Baba, bütün bir yıl hüzünlü bir çocuk oldum. Harika bir ölümü hak ettiğimi düşünüyorum.

Zehra Albay

, bir kitabı yarım bıraktı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,4bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Zehra Albay

, bir kitap okudu
9/10
·465 syf.·
Beğendi
·
51 günde okudu
·
Okunma: 21 Nisan 2019 00:00
·
2019 18. kitabı
Orhan Pamuk
7.5/10 · 60,5bin okunma
- Yalnız ne demek anlıyor musunuz? - İyi de ne demek yalnız? Yani kimseyi görmüyor musunuz? - Hayır, hayır, birini görmekse görüyorum, ama yine de yalnızım.
Bir şey içime oturmuş kalmıştı. Yok olmak. Toz olmak istiyordum. Varlığım orada olmamalıydı. Gelip beni alsalardı. Uzaydan ya da bir yerlerden gelselerdi. Sessiz sedasız kaybolsaydım. Yerime Kız Kulesi’ni bıraksalardı. Ne alakaysa?
Müzeyyen," dedim, içimden, "niye yaptın bunu? Ne gereği vardı? Niye?" "İki kere iki dört." "Niye?" "Güneş batıdan batar." "Niye?" "Sen gerzek misin?" "Niye ulan, niye?"