...Ama kibriti masadan alıp farkında değilmiş gibi cebime indirirken kalbimde hissettiğim mutluluğun bir başka yanı daha vardı:Takıntıyla sevdiğim, ama"elde edemediğim" birisinden, küçük de olsa bir parça koparmanın mutluluğuydu bu...
... Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun?" "Sen ne yapıyorsun ki?"
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.