Universitedeyken dinler tarihi hocam onermisti da vinci sifresini zaten yazarin ilk okudugum romaniydi o. Bence tarih acisindan universitelerde okutulabilecek hem ogrencilerin ogrenmesini hemde eglenmesini saglayabilecek bir kitap, bu anlamda kitabi onemsiyor ve herkesin okumasini tavsiye ediyorum...
Onceki hayatinda cok hassas dusunen biri olmadigini soyleyen yazar manevi anlamda bir degisim surecine girer ve bu kitabi yazar, bence abartili, kufurlu ve her kotulugun sorumlusunu bati olarak gosteren, kendince uslubuyla!! Ilginc bir kitap, basladigim icin okudugum bi kitap maalesef okumazsaniz bisey kaybetmezsinz..