Keşke imkan olsaydı da herkes,hepimiz,benliğimizin en gizli köşelerini olduğu gibi açığa vurabilseydik;başkalarına,hatta en yakın dostlarımıza,sırası gelince kendimize bile itiraf etmekten çekindiğimiz ne varsa,hepsini korkmadan ortaya dökebilseydik,dünyayı saracak pis kokudan hepimiz boğulurduk.