Herkesin çok sevdiği benim fazla basit bulduğum kitap. Hele şu Ali komiserin herkese atar gider yapma olayı beni iyice kitaptan soğuttu. Sonu da acayip tesadüfe dayalıydı.
Komiser Nevzat serisininden 2 kitap okudum fakat hiç sevmedim. Ama bu kitap çok çok iyiydi. Genel olarak Ahmet Ümit okurları akıcı kitap sevdikleri için bu kitabı pek beğenmemişler