Komiser Nevzat serisininden 2 kitap okudum fakat hiç sevmedim. Ama bu kitap çok çok iyiydi. Genel olarak Ahmet Ümit okurları akıcı kitap sevdikleri için bu kitabı pek beğenmemişler
Felsefeye başlamak için harika bir kitap. Ortalarında biraz sıkıldım. Hakkını vererek bir ara tekrar okumak istiyorum. Sizin kitapta fark ettiğiniz metaforlar varsa paylaşabilir misiniz?