Şu ana kadar 5 tane Yaşar Kemal kitabı okudum ve bu kitap en beğenmediğim oldu. Kitap başlarda çok ilgimi çekti ama sonrası sırf fiziksel betimleme dolu.
Livaneli'nin okunmaya değer tek kitabı. Diğerleri yeni okurlar için alıştırma niyetine okunabilir ancak. Ama bu kitabı bence okuyun. -karakter yetmedi-