Bu kitabın nasıl bu kadar popüler anlayamıyorum. Bence bu kitabı sadece ciddi bir hastalıktan muzdarip kişiler anlayabilir. Önümüze gelene bu kitabı okutmaya çalışmaktan vazgeçelim:)
Kitabın bana kattığı tek şey Afganistan'ın genel durumu hakkında bilgi edinmemdi. Onun dışında edebi bir zevk falan alamadım. Şunu çok karıştırıyoruz "dramatik kitap =iyi kitap" değildir.