Kitabın bana kattığı tek şey Afganistan'ın genel durumu hakkında bilgi edinmemdi. Onun dışında edebi bir zevk falan alamadım. Şunu çok karıştırıyoruz "dramatik kitap =iyi kitap" değildir.
Kitabı hiç bir şekilde beğenemedim. Beğenmeme sebebim kitabı anlayamamış olmam olamaz çünkü benden daha az kitap okuyan kişiler büyük bir şevkle herkese tavsiye ediyor. Bu konu hala benim için bir gizem.