《I’m 50% tired 50% happy》<FANGİRL>
《Delirmek gibi bir planım var》
《No, this isn’t a dream. This is my reality》
♡Gerçek dostlar yıldızlara benzerler
<Brom, meryemim, nefesim, sametim, yavuzum, nursenim, ayşegülüm>
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şehrime gel sevgili. Yarın çık gel.
Bırak her şeyi bir bekleyenim var de gel.
Gel ki bu şehir adımlarınla anlamlansın.
Gel ki bu şehir nefretim olmaktan çıksın.
Gel ki nefes alayım. Gel.
-Biz seninle ikimiz bir dünya kurduk Ege,ve bu dünyayı bir mesajla kurduk.Bir mesajla da yıkamayız. Değil mi?
çᴱᵛᴿᴵᴹᴵᶜᴵ
ᵞᴬᶻıᵞᴼᴿ
-Dünya başımıza yıkılsa bile kalkar üstümüzü silkeler yeniden kurarız,sana sözüm olsun...Ege sözü.
Zaqa hesabım 3 kez çalındığı için baştan açtım
Soru sorun❓
Sohbet edelim🙋♀️
Dertleşelim 👍
Beyin fırtınası yapalım 🌬
Şarkı dizi film önerelim🎭
zaqa.net/Zeynaaaa