Bu alıntı zamanın akılcı akımına kendini kaptırmış kendi ile iletişiminin çok önemli bir parçasını arkasında bırakmış insancıkların ulaşması gereken bir alıntı<3
tuba
@Tubajk
·
İnsan hem âşık hem de sabırlı olabilir mi? Bir kelebeğin ömrü kadar kısa olan aşk, o bekleyiş sırasında solarak yakıcılığını yitirmez mi?
Geçen sene de sanırım bu aylarda başlamıştım. Belli bir dönem devam edip bıraktım ama bu sefer düzenli paylaşımlar yapıp hedefime ulaşmayı deneyeceğim tekrardan. Yüzde yüz uyum beklemiyorum. Yüzde 70 benim için iyi bir oran olacaktır bu platform için koyduğum hedefi düşünürsek eğer